SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA :) RAJEN-2 KAN TANGAN ANDA UNTUK FOLLOW >_< ILYSM

Wednesday 18 January 2012

Hangen kejap ^_^

Hello readers , thnkz for read my updatez . oke , now nak cite aku tengah berahgin sesangat ny . My baby buat hal , tak ley tahan lha sayang . sejak bile jadik degil ny ? kaw nak tunjuk perangai kaw yang sebenar kew ap ? no hal lha kan bub kaw pon lom tengok perangai aku yang sebenar . Aku taw kaw ad fb , hello aku pon ad jugak k . tpy agak sikit lha yunk ! myby aku tak ptot kongkong kaw cmny , so sorry bub please lha fam aku ny kuat jeles . Kaw baru say ' hye ' aku da terasa . Memang tak ptotkan . Tpy aku buat bub sayang kaw , so please faham k . Seriusly , aku memang rase serba salah buat kaw cmny . Pening pale otak aku kalau macam ny gaye lha . Aduh ! kaw dego tak lagu kat blog ny ? Hah ! that for u baby . Just want 2 say really-2 love u n misz u .Muah ! Aku da nanges semalam , kaw buat aku nanges lagy kne ea bie . ><
Penat aku tawu , nie baru 3 hary cople . ish ! Jage aku aww , kaw tggalkan aku memang aku carik sampai lubang cacing :D

0 comments: